Hei!

Standard

Da har jeg startet blogg!

Syns egentlig det er litt skummelt, men jeg er så glad i å være kreativ, og dele det jeg lager med dere andre. Kanskje jeg til og med kan inspirere andre litt også?

Kortlaging er en hobby hvor man selv lager håndlagede gratulasjonskort. Mange som har dette som hobby har også ofte interesse for scrapbooking og stempling, da dette er hobbyer som bruker mye av de samme materialene. I Norge finnes det mange hobbybutikker som tilbyr kortlaging- og scrapbookutstyr. Det finnes også flere butikker som har spesialisert seg innenfor dette området, og tilbyr varene både i fysisk butikk og i nettbutikk.

Det er mange ulike varianter av håndlagde kort, alt fra vanlige gratulasjonskort til andre papirprosjekter som gaveesker og gaveposer. Mye av gleden ved å lage egne kort- og papirprosjekt er at man kan tilpasse det spesifikt til hver enkelt mottaker, både når det gjelder dennes favorittfarger og interesser. I tillegg er det også gleden av å skape noe.

Velkommen hit til bloggen min, og jeg håper dere vil like mine innlegg fremover 🙂

Aren't_U_Lovely

 

Leave a Reply

