Jeg trenger en lotto-gevinst!

Standard

Har nettopp funnet en nettside med såååå mye kule og flotte stempel som jeg har lyst på, men skulle jeg kjøpe alle jeg liker, vil det koste en hel formue!

Du finner de på DENNE siden 🙂 Og så er det mange gode tips til hvordan du bruker dem på kort. Jeg elsker å gå inn på slike sider og finne inspirasjon!

i_outline_flower_1

Men dersom jeg skulle handle alle stempel jeg liker, må jeg nok sjekke priser på lån 🙂

Det er fredag idag, men jeg har absolutt ingen planer. Iallefall ikke utenfor hjemmet. Så jeg har tenkt å kose meg inne med å prøve ut noen nye teknikker med Distress Ink. Skal vise dere resultatene imorgen 🙂

 

 

Leave a Reply

