Hobbyrommet trenger en opprydding!

Standard

Når jeg sitter å lager kort, blir det av en eller annen grunn alltid veldig rotete etter meg. Er det flere som har det problemet? Er rotete hobbyrom helt normalt?

20

Jeg har akkurat “stanset” ut masse hjerter, som jeg har tenkt å bruke til å lage noen nye kort med.

21

Men tror også jeg må ta en liten runde inne på www.bygghjeme.no, for å finne litt forskjellige ting til oppbevaring. Hyller osv finner jeg også der. Jeg trenger å få organisert tingene mine litt bedre, og nå er det på tide å få startet. Jeg har snakket om det i evigheter nå, men ikke fått gjort noe enda 🙂

Dette er mitt drømmerom:

craft-room-stamp

Nei, jeg får vel være fornøyd med bare det å ha et eget hobbyrom, for det er det ikke alle som har.

 

Leave a Reply

