Et enkelt kort :)

Standard

Ble sittende på hobbyrommet et par timer i går kveld, og er egentlig kganske så fornøyd med resultatet.

Prøvde ut en teknikk jeg ikke har prøvd før, så foreløpig er det sikkert ganske amatørmessig.

Her er det jeg gjorde:

Festet en stencil til hvitt papir:

1

Valgte ut hvilke farger distress ink jeg ville bruke:

2

Så var det bare å begynne:

3

Jeg brukte oransj og gult, og ble ganske fornøyd med resultatet. Etter å ha fjernet stencilen, valgte jeg bakgrunn, og klippet til slik at det passet på det gule kortet.

4

Imorgen skal jeg vise dere hva jeg gjorde videre, nå er det natta her.

 

Leave a Reply

