Her er resten av kortet.

Standard

Så langt som dette var jeg kommet i mitt forrige innlegg:

4

Jeg fant så frem noen knapper som passet i fargen, og et stempel. Jeg stemplet denne katten både på kortet, og på et stykke hvitt papir.

5

Etterpå var det bare å finne frem promakerne mine, og sette igang å fargelegge.

Det er ikke så viktig å farge i midten på katten som er stemplet på kortet, for det kommer ikke til å vise alikevel.

6

Jeg klippet ut katten som er stemplet på det hvite papiret, og bruker limputer til å lime den rett oppå katten som er stemplet på kortet. Da får du en fin effekt.

7

Velg hva du vil skal stå på kortet, og stemple/skriv det på.

9

Lim fast knappene (eller hvilken annen slags pynt du vil ha) og vips, så er kortet ferdig:

8

Og om jeg så skal si det selv, så er jeg veldig fornøyd med hvordan sluttresultatet ble 🙂

Leave a Reply

