Førjuls-stress

Standard

Jeg klarte å bli ferdig med alle julekortene til jul, selv om det ble litt stress på slutten for å få de avgårde på posten tidsnok. Til og med så mye stress at jeg glemte å ta bilde av dem før jeg sendte de 😦

Jepp, jeg innrømmer det, jeg er en av de som begynner å stresse når det nærmer seg jul.

Jeg prøver å la være, men det skjer hvert år alikevel. Men jeg er ferdig med julekortene, jeg er ferdig med julegavene, og jeg har handlet inn all maten. I fjor tok jeg opp lån for å få handlet inn alt, men i år ble det ikke nødvendig 🙂

Så nå kan jeg slappe helt av! Julemiddagen skal inntas hos mine foreldre, der skal vi samles alle sammen,. Jeg gleder meg som en liten unge hvert år, det er jeg sikker på at det er mange voksne som gjør, selv om de ikke innrømmer det.

Ha en kjempefin julefeiring alle sammen!

Leave a Reply

