Dåpskort

Standard

Det har vært dårlig vær denne uken (også) så jeg har laget litt kort. Fikk bestilling på et dåpskort, så da måtte jeg jo prøve meg på det da 🙂 Mine ble ganske enkle i forhold til alle de fine jeg så på nett, men syns alikevel de ble fine nok.

facebook (3)

Jeg lagde to varianter, hvilket syns dere var best?

fb2 (4)

Ikke verdens beste bilder, men dere ser sånn ca hvordan de ser ut 🙂

Som jeg nevte i forrige innlegg, så var det snakk om en reise. Jeg måtte ta opp et lite lån på dagen, så nå er depositumet betalt, og jeg kan røpe hvor vi skal. Vi skal nemlig til Mexico!!!! Åååå, som jeg gleder meg. Vi har masse planlegging å gjøre, så det kommer til å bli en del venninnekvelder sammen hvor vi skal kikke på nett, planlegge utflukter osv. Skal nok holde dere oppdatert fremover om reisen vår.

Ha en fiiiin uke alle sammen!

Leave a Reply

