Litt info om turen

Standard

Jeg har jo fortalt dere at vi skal til Mexico. Vi er 5 jenter som skal reise sammen, og tror det kommer til å bli den beste ferien ever!

For dere som ikke vet noe om Mexico:

De forente meksikanske stater eller Mexico (på spansk Estados Unidos Mexicanos eller México) er en nordamerikansk republikk som grenser mot USA i nord og Guatemala og Belize i sørøst. I vest ligger Stillehavet og i øst ligger Mexicogolfen og Det karibiske hav. Mexico regnes som en del av Latin-Amerika, selv om det ligger i Nord-Amerika.

Landet har over hundre millioner innbyggere. Rundt 20 millioner av dem bor i og rundt hovedstaden Mexico by. Landets høyeste fjell er vulkanen Pico de Orizaba.

Vi skal til Cancun:

Cancún er en kystby i den meksikanske delstaten Quintana Roo. Byen er hovedsete for kommunen Benito Juárez. Den er et verdenskjent turistmål. Cancún hadde 628 306 innbyggere i 2010.

Håper på å få til noen utflukter også, men det er så mye vi har lyst til å se og gjøre, så vi må nok velge 🙂 Jeg er sååå glad for at jeg sa ja til å bli med på denne turen, og selv om jeg måtte ta opp et lite lån for å få betalt den, så regner jeg med å ha nedbetalt det lånet ganske fort. Slik søker du enkelt på et lån, og du vurderer å gjøre det samme.

Har også fått tid til å lage noen få kort i helgen, men håper jeg kan få laget et denne uken, og vist dere trinn for trinn hvordan jeg gjør det 🙂

DSC07146

fb4

Leave a Reply

