Monsterblekkspruter

Standard

Jeg får helt frysninger bare av å tenke på de gigantiske dyrene som kanskje lever dypt nede i havgapet. Jeg liker ikke engang å bade i mørket tjern, nettopp fordi det er grusomt ekkelt med alt det som jeg ikke kan se, og som kan komme å angripe meg fra undersiden.

Jeg blir nå faktisk litt kreativ også når jeg møter på en slik skrekk i meg selv, og får lyst å lage enten noen kjempeblekksprut-kort eller en collage. Det er en fin og kreativ måte for å sortere i ting jeg går å tenker på og føler.

Har du prøvd å bruke collage som en form for egen terapi?

Leave a Reply

