Origamiedderkopp

Standard

Jeg elsker å lage ting og nå er jeg hektet på origami. Origamiedderkoppen har jeg tenkt å sette fast på et kort. Perfekt bursdagskort til en av vennene mine som elsker edderkopper og krypdyr. Jeg for min del deler ikke entusiasmen for krypdyr, og mitt nattlige møte med en Osloedderkopp var skikkelig skummelt! En ti cm stor edderkopp som kan bite på mitt soverom? Ville ikke blitt mye søvn om den ikke ble kastet ut nei! Jeg liker edderkopper jeg kan lage selv mye bedre!Origamiedderkopper kan jo også bli en tøff Halloweendekorasjon? Jeg har store planer om å lage en skummel og ekstra stor en til oktober!

Leave a Reply

