Mitt eget lille korthus!

Standard

Mitt eget lille korthus? Jeg har lyst til å starte min egen lille bedrift og selge kort til venner, bekjente og kanskje noen butikker. Jeg har ikke nok sparepenger til å bruke til startkapital, og banken min syntes ikke det var noen god forretningside 😦 Så gode råd var dyre om min lille bedrift skulle få se dagens lys….

Men før jeg begynte å gi opp eller deppe fikk jeg tips om muligheter for nye lån, og nå er søknaden om lån sendt! Jeg krysser fingrene og lager så mange kort jeg kan så lenge for framtidig salg!

Leave a Reply

