Korthusnytt!

Standard

Både kort og mat får det spesielle og lille ekstra når det er håndlaget og laget fra grunnen av.

Mitt lille korthusfirma ble virkelighet og går ganske bra, og jeg har til og med kjøpt en liten firmabil! Godt kjøp, eneste oppgradering som trengs er reklame på den og nye dekk pluss felger. Nye dekk fant jeg i nettbutikk, veldig bra å kunne spare både tid og penger nå som jeg akkurat har startet firma.

Å lage kort er kjempemoro, og jeg vil fortsatt dele morsomme kortideer med dere her på bloggen selv om kort nå har blitt jobben min. Vil du at jeg skal lage et spesielt og håndlaget kort eller kanskje visittkort for deg eller ditt firma er det bare å ta kontakt!

Leave a Reply

