Julen er reddet

Standard

Jeg måtte en tur på verksted med bilen for noen dager siden, men da det viste seg at delene som måtte erstattes var en del dyrere enn det jeg kunne legge ut akkurat nå må jeg innrømme jeg fikk litt panikk. Valget stod plutselig mellom å ha en haltende bil (med fare for å bli mer ødelagt) gjennom jul og nyttår, eller å ikke ha nok penger til å stelle i stand den julen jeg ønsker. Jeg forklarte problemet til de som jobber på MECA der jeg får bilen fikset, og de fortalte meg om MECA betalingskort. Dette kortet er helt genialt, og fungerer omtrent som et kredittkort for bilen. Jeg slo til, og kan enkelt betale regningen i januar da jeg får inn en del penger fra jobber som blir ferdige nå i desember.

Julen er reddet, takk MECA!

Julen er reddet!

Leave a Reply

