Liten kriseløsning

Standard

Praktisk smslån for julenSom jeg nevnte tidligere denne måneden så slet jeg litt med å få endene til å møtes frem mot jul. Jeg trodde det skulle løse seg med den flotte løsningen jeg fant ift. bilproblemene mine, men det viste seg at det ble litt knapt allikevel. Jeg trengte rett og slett litt ekstra cash for å komme meg igjennom jul og nyttår før jeg har flere lønninger som kommer inn i januar.

Så løsningen ble å ta opp et lite forbrukslån. Jeg hørte litt med noen venner og fant ut at det beste var å låne gjennom Folkia’s praktiske smslån Norge. Det var utrolig lett og greit, med rimelige betingelser, og ble absolutt redningen for meg akkurat nå. Men nyttårsforsettet ble jo veldig enkelt: Neste år blir det budsjetter i excel og strukturert økonomi 😉

 

 

Leave a Reply

