Nyttårskort

Standard

Jeg trenger noen gode ideer

Satt å tenkte på en liten ting her etter at julemat og andre godsaker var fortært, hva er gode motiver for nyttårskort? Det klassiske er jo vintermotiver, raketter, årstallet for det kommende året, etc. Men hva med noe litt mer originalt? Jeg har ca. 5-6 personer som jeg har lyst til å lage kort til i dag og få sendt avgårde så de når frem i tide, men kjenner jeg sliter litt med inspirasjonen… Hmmm, kanskje noe som spiller på en “ny start – nye muligheter”, folk driver jo med nyttårsforsetter.. Våren representerer jo gjenfødelse og begynnelse, men blir kanskje feil å dra frem vår-motivene allerede? Kjenner jeg får gruble litt videre!

 

Leave a Reply

