julegaver og ski

Standard

Dere vet den posten min om julegaver? Jeg er så godt i gang! Nå har jeg vært inne på skruvat og bestilt bilmatter til enkelte familiemedlemmer. Det er så genialt å sitte på nettet hjemme i fred og ro og bestille hjem alt det man trenger. Sparer så mye tid og penger, og ikke minst blir jeg mindre stresset. Herlig!

Jeg og gubben har alltid fulgt med på ski, og vi er store fan av alle de norske skiløperne. Var trist å høre om Therese Jouhaug og leppekremen. Utrolig at noe så lite kan ødelegge så mye.

julegaver og ski

Leave a Reply

