Endelig ordnet alt!

Standard

Det er deilig når man kan sette seg ned ved kjøkkenbordet og tenke på alt som er gjort. Jeg liker tanken på å ha et tema for gavene jeg gir hvert år. Denne julen har det blitt kjøkkentema, altså har jeg gitt alle mine kjente og kjære noe som de får bruk for på kjøkkenet. Jeg ga bort både små redskaper og fine boller , og jeg fant alt på nettbutikken til Kitchentime. Jeg føler at jeg har overgått meg selv i år, for dette har vært mer gjennomført enn vanlig. Alle virket svært fornøyde med det de fikk, så da er jeg også fornøyd. Flere av barna i familien fikk forkle, og selv om ikke alle så nytten selv med en gang, virket flere foreldre veldig fornøyde. Dette oppfordrer jo til å være på kjøkkenet og gir dem glede ellers i hverdagen. Ingenting er jo mer stas enn å gjøre det foreldrene gjør, ikke sant? Å ha et tema i gavegivningen er noe jeg absolutt anbefaler, og som jeg kommer til å fortsette med neste år.
Gave som ligger på bord med greiner

Leave a comment